Твердість колеса 78 Shore A.
Твердість колеса Алюміній / Поліуретан
Твердість колеса від -20 до 80 °С
Твердість колеса 150 – 700 кг

Колеса серии

Загальна інформація

Колеса поліуретанові з алюмінієвим диском і двома кульковими підшипниками Серія 59 Norma

Застосування коліс з м'яким поліуретаном на кульці

Колеса серії 59 з контактним шаром з поліуретану застосовуються в основному в автомобільній промисловості, на різному устаткуванні для великовузлового складання, а також в рамах для перевезення автомобільних кузовів і комплектів.

Матеріали виготовлення коліс серії 59 Норма

Підстава колеса виконана з алюмінію, контактний шар з м'якого поліуретану синього кольору. У колесі встановлені два прецизійних кулькових підшипника.

Експлуатація поліуретанових коліс з алюмінієвим диском

Колеса серії 59 використовуються на асфальті, рифленому металі, кахлі, бетонних і наливних підлогах.

Відрізняються високою вантажопідйомністю та зносостійкістю, розраховані на експлуатацію зі швидкістю пересування до 4 км/год.

Переваги коліс з алюмінієвим диском поліуретановим контактним шаром синього кольору

  1. Самі м'які колеса з поліуретановим шинуванням (78 Shore A).
  2. Безшумні в ходу.
  3. Стійкі до стирання, стійкі до розривів і порізів.
  4. Високе поглинання ударів та вібраційна стійкість.
  5. Контактний шар може піддаватися токарній обробці для переміщення по напрявляючій.
  6. Привабливий дизайн.
Плитка
Плитка
Бетон
Бетон
Асфальт
Асфальт
Рифлений метал
Рифлений метал

Кронштейни

Norma

Сталевий оцинкований кронштейн Norma

Найпоширеніший тип кронштейнів. Він дав початок родині кронштейнів різної спеціалізації середньої вантажопідйомності.

Пресований, стандартний, оцинкований кронштейн з листової сталі. Кронштейн Norma експлуатується з різноманітними роликами для переміщення виробів середньої вантажопідйомності.

Кронштейн Norma застосовується з колесами серій 21, 24, 26, 27, 31, 38, 46, 47, 50, 51, 52, 53, 56, 59, 63.

Діапазон вантажопідйомності: від 50 до 350 кг.

В поворотному вузлі кронштейна Norma знаходиться дворядний кульковий підшипник захищений пильником. Поворотний механізм змазаний довговічним мастилом і при нормальних умовах використання не вимагає догляду під час всього періоду експлуатації. Поворотний вузол скріплений надійною сталевою заклепкою. Вісь колеса на болту.

Гальмівний механізм, встановлений на кронштейнах, блокує поворотний вузол і одночасно фіксує обертання колеса.

Всі елементи гальмівної системи виконані з металу.

Таблиця товщин кронштейнів

Діаметр колеса, мм Товщина поворотної вилки, мм. Товщина майданчика, мм.
75 1,5 1,5
80 1,8 2,2
100 2,0 2,5
125 2,5 2,5
140/150 2,5 2,5
160 3 3,5
200 3 3,5
250 3 3,5

Серії коліс та роликів цього розділу

5fbe81b23b2b90.58670577