Русский 0800 50 60 70
Порожньо
Ваш кошик порожній

Довідкова інформація

Колесо

Круглий предмет, здатний обертатися безпосередньо на осі або за допомогою підшипника, зовнішньою частиною стикаючись з поверхнею. Колеса для візків виготовляються з різних матеріалів: поліаміду, металу, поліуретану, поліпропілену, гуми. Верхній шар колеса (ошиновка), що контактує з поверхнею підлоги, виготовляється, як правило, з гуми або поліуретану. Колеса для візків можуть бути монолітними, в цьому випадку колесо та шинування виготовляються з одного матеріалу.

Ролик

1) Колесо з кронштейном. Пристосування, що складається з кронштейна, одного або більше коліс, осі, і якщо потрібно, додаткових аксесуарів. Ролик може бути поворотним та неповоротним. Поворотні ролики обертаються навколо своєї осі, підвищуючи тим самим маневреність візка. Вони також можуть бути оснащені гальмівними системами. Одинарний гальма блокує обертальний рух колеса. Подвійне гальмо блокує обертальний рух колеса та поворотний рух кронштейна. Неповоротні ролики жорстко фіксовані та не можуть обертатися навколо своєї осі, що забезпечує стабільний напрямок руху візка.

2) Підвилковий ролик. Ролик для гідравлічних візків та іншої вантажопідйомної техніки.

Підшипник

Найважливішою деталлю колеса є підшипники, надають величезний вплив на ходові якості та легкість експлуатації візка. У колесах для візків використовуються підшипники ковзання, роликові підшипники та кулькові підшипники. 
Підшипники ковзання - найпростіший варіант, допустимий при рідкісному використанні та малих швидкостях. Підшипник ковзання в більшості випадків виконаний з того ж матеріалу, що і маточина колеса. Тобто обертання колеса відбувається на втулці з металу або полімеру. По суті підшипником ковзання є втулка, на якій і обертається колесо. Підшипник ковзання не розрахований на експлуатацію з високою швидкістю та при високому терті. Підшипники ковзання мають найвищі показники тертя при початку руху, але при цьому прості та невибагливі, хоча й потребують періодичного змащування.
Роликові підшипники є поширеним варіантом для встановлення в колеса. Роликові підшипники компактні, довговічні, практично не вимагають догляду, найчастіше використовуються в транспортних візках. Роликовий підшипник представляє собою пластиковий або металевий сепаратор, наповнений циліндричними голками. При обертанні колеса ролики крутяться, забезпечуючи легке обертання колеса. Колеса з роликовими підшипниками є підшипниками кочення та розраховані на довгу роботу. Можуть бути виконані з нержавіючої сталі. В процесі експлуатації можуть потребувати змащення спеціальними мастилами.
Кулькові підшипники мають високу вантажопідйомність, низьке значення опору коченню та високу надійність в цілому. Кулькові підшипники відповідають найсуворішим вимогам щодо ходових якостей, їх використання оптимально при інтенсивній експлуатації візка та високому навантаженню на колесо. В колесо можуть бути запресовані два кулькопідшипники або встановлений в процесі лиття колеса один центральний кульковий підшипник. За нормальних умова кулькові підшипники не потребують обслуговування весь термін служби.

Опір коченню

Сила, необхідна для збереження постійної швидкості. Сила обернено пропорційна діаметру колеса та залежить від типу підшипника. Вона також залежить від властивостей поверхні. Звичайний опір коченню співвідноситься з абсолютно рівною твердою поверхнею.

Вантажопідйомність

За європейськими стандартами при установці 4-х коліс на виріб навантаження розраховується на три колеса, так як на нерівній поверхні, при наявності порогів або вибоїн ролики ненадовго втрачають зчеплення з підлогою. Навантаження гарантовано припадає всього на три колеса з чотирьох. Отже, для визначення необхідної вантажопідйомності одного колеса необхідно розділити максимальне навантаження на три.

Швидкість

Всі колеса та ролики, представлені в даному каталозі, призначені для ручного переміщення зі швидкістю 4 км/год. Але в деяких випадках допускається пересування коліс на кулькових підшипниках зі швидкістю більше 4 км/год при значній втраті вантажопідйомності колеса.

Умови застосування гальмівних систем

Колеса в кронштейнах можуть комплектуватися гальмівними системами. Всі гальмівні системи застосовуються для використання в стаціонарних умовах. Ніколи не використовуйте гальмівні системи для зниження швидкості під час нормальної роботи та ніколи не використовуйте їх при куті нахилу більше 3%. Ці умови відносяться до всьому устаткуванню, де встановлено мінімум 2 кронштейна з гальмівними системами.