Твердість колеса 98 Shore A.
Твердість колеса Поліамід / Поліуретан
Твердість колеса від -20 до 80 °С
Твердість колеса 150 – 750 кг

Колеса серії

Загальна інформація

Поліуретанові колеса на двох кулькових підшипниках Серія 53 Norma

Застосування коліс з поліуретановим контактним шаром на двох підшипниках

Колеса серії " 53 з контактним шаром з поліуретану застосовуються в хімічній, харчовій, легкій та автомобільної промисловості, на різному лабораторному, будівельному устаткуванні, а також стійках для перевезення скла.

Матеріали виготовлення коліс Серії 53 Норма

Підстава колеса виконана з поліаміду білого кольору, контактний шар з поліуретану червоного кольору. У колесі встановлені два кулькових підшипника.

Експлуатація коліс поліамід/поліуретан

Колеса серії 53 з успіхом використовуються на кахельних, бетонних і наливних підлогах.

Контактний шар стійкий до впливу окремих нафтопродуктів, мінеральних масел і слабких кислот, розраховані на експлуатацію зі швидкістю пересування до 4 км/год.

Переваги коліс з поліуретану Серії 53 Norma

  1. Колосальна надійність.
  2. Еталон серед коліс з поліуретановим шинуванням.
  3. Найвигідніша вартість коліс з навантаженням до 500 кг на одне колесо.
  4. Широке поширення завдяки сукупності характеристик.
Плитка
Плитка
Бетон
Бетон

Кронштейни

Norma

Сталевий оцинкований кронштейн Norma

Найпоширеніший тип кронштейнів. Він дав початок родині кронштейнів різної спеціалізації середньої вантажопідйомності.

Пресований, стандартний, оцинкований кронштейн з листової сталі. Кронштейн Norma експлуатується з різноманітними роликами для переміщення виробів середньої вантажопідйомності.

Кронштейн Norma застосовується з колесами серій 21, 24, 26, 27, 31, 38, 45, 46, 47, 50, 51, 52, 53, 56, 59, 63, 73,74.

Діапазон вантажопідйомності: від 50 до 350 кг.

В поворотному вузлі кронштейна Norma знаходиться дворядний кульковий підшипник захищений пильником. Поворотний механізм змазаний довговічним мастилом і при нормальних умовах використання не вимагає догляду під час всього періоду експлуатації. Поворотний вузол скріплений надійною сталевою заклепкою. Вісь колеса на болту.

Гальмівний механізм, встановлений на кронштейнах, блокує поворотний вузол і одночасно фіксує обертання колеса.

Всі елементи гальмівної системи виконані з металу.

Таблиця товщин кронштейнів

Діаметр колеса, мм Товщина поворотної вилки, мм. Товщина майданчика, мм.
75 1,5 1,5
80 2,5 2,5
100 2,5 2,5
125 2,5 2,5
140/150 2,5 2,5
160 3 4
200 3,5 4
250 3 3,5

Серії коліс та роликів цього розділу

65f8fad3c870b1.94552695