Твердість колеса 82 Shore A.
Твердість колеса Поліамід / Еластичний поліуретан
Твердість колеса від -20 до 60 °С
Твердість колеса 100 – 300 кг

Колеса серії

Загальна інформація

Поліуретанові колеса на роликовому підшипнику Серія 51 Norma

Застосування коліс з поліуретановим контактним шаром на роликовому підшипнику

Колеса серії 51 з контактним шаром з м'якого поліуретану застосовуються в хімічній, харчовій, легкій промисловості, на різному лабораторному і технологічному обладнанні.

Матеріали виготовлення коліс Серії 51 Норма

Підстава колеса виконана з поліаміду молочного кольору, контактний шар - з еластичного поліуретану синього кольору. На колесі встановлений роликовий підшипник.

Експлуатація поліамідних коліс з поліуретановим контактним шаром

Колеса серії 51 з успіхом використовуються на кахельних, бетонних і наливних підлогах. Можуть використовуватися на якісному асфальті і розраховані на експлуатацію зі швидкістю пересування до 4 км/год.

Переваги поліуретанових коліс Серії 51 Norma

  1. Не залишають слідів на поверхні і забезпечують її повне збереження.
  2. Експлуатуються на асфальті при високій вантажопідйомності.
  3. М'який поліуретан (82 Shore A).
  4. За сукупністю характеристик мають вигідну вартість.
Плитка
Плитка
Бетон
Бетон
Якісний асфальт
Якісний асфальт

Кронштейни

Norma

Сталевий оцинкований кронштейн Norma

Найпоширеніший тип кронштейнів. Він дав початок родині кронштейнів різної спеціалізації середньої вантажопідйомності.

Пресований, стандартний, оцинкований кронштейн з листової сталі. Кронштейн Norma експлуатується з різноманітними роликами для переміщення виробів середньої вантажопідйомності.

Кронштейн Norma застосовується з колесами серій 21, 24, 26, 27, 31, 38, 45, 46, 47, 50, 51, 52, 53, 56, 59, 63, 73,74.

Діапазон вантажопідйомності: від 50 до 350 кг.

В поворотному вузлі кронштейна Norma знаходиться дворядний кульковий підшипник захищений пильником. Поворотний механізм змазаний довговічним мастилом і при нормальних умовах використання не вимагає догляду під час всього періоду експлуатації. Поворотний вузол скріплений надійною сталевою заклепкою. Вісь колеса на болту.

Гальмівний механізм, встановлений на кронштейнах, блокує поворотний вузол і одночасно фіксує обертання колеса.

Всі елементи гальмівної системи виконані з металу.

Таблиця товщин кронштейнів

Діаметр колеса, мм Товщина поворотної вилки, мм. Товщина майданчика, мм.
75 1,5 1,5
80 2,5 2,5
100 2,5 2,5
125 2,5 2,5
140/150 2,5 2,5
160 3 4
200 3,5 4
250 3 3,5

Серії коліс та роликів цього розділу

660686c75dca60.45774270