Твердість колеса 98 Shore A.
Твердість колеса Поліамід / Поліуретан
Твердість колеса від -20 до 80 °С
Твердість колеса 150 – 600 кг
Серія 63 Norma

Колеса серії

Загальна інформація

Поліуретанові колеса з поліамідним центром на втулці ковзання Серія 63 Norma

Застосування коліс з поліуретановим контактним шаром на втулці ковзання

Колеса серії 63 з контактним шаром з поліуретану застосовуються в хімічній, харчовій, легкій та деревообробній промисловості, на різному лабораторному, будівельному і технологічному обладнанні.

Матеріали виготовлення коліс Серії 63 Норма

Підстава колеса виконана з поліаміду білого кольору, контактний шар з поліуретану червоного кольору. В колесо встановлений підшипник ковзання.

Експлуатація поліуретанових коліс на втулці

Колеса серії 63 з успіхом використовуються на кахельних, бетонних і наливних підлогах.

Контактний шар стійкий до впливу окремих нафтопродуктів, мінеральних масел і слабких кислот.

Колеса розраховані на експлуатацію зі швидкістю пересування до 4 км/год.

Переваги коліс з поліуретановим контактним шаром Серії 63 Norma

  1. Супер надійні колеса.
  2. Найвигідніша ціна на колеса, що мають навантаження до 300 кг на одне колесо.
  3. Широке поширення завдяки сукупності характеристик.
Плитка
Плитка
Бетон
Бетон

Кронштейни

Norma

Сталевий оцинкований кронштейн Norma

Найпоширеніший тип кронштейнів. Він дав початок родині кронштейнів різної спеціалізації середньої вантажопідйомності.

Пресований, стандартний, оцинкований кронштейн з листової сталі. Кронштейн Norma експлуатується з різноманітними роликами для переміщення виробів середньої вантажопідйомності.

Кронштейн Norma застосовується з колесами серій 21, 24, 26, 27, 31, 38, 45, 46, 47, 50, 51, 52, 53, 56, 59, 63, 73,74.

Діапазон вантажопідйомності: від 50 до 350 кг.

В поворотному вузлі кронштейна Norma знаходиться дворядний кульковий підшипник захищений пильником. Поворотний механізм змазаний довговічним мастилом і при нормальних умовах використання не вимагає догляду під час всього періоду експлуатації. Поворотний вузол скріплений надійною сталевою заклепкою. Вісь колеса на болту.

Гальмівний механізм, встановлений на кронштейнах, блокує поворотний вузол і одночасно фіксує обертання колеса.

Всі елементи гальмівної системи виконані з металу.

Таблиця товщин кронштейнів

Діаметр колеса, мм Товщина поворотної вилки, мм. Товщина майданчика, мм.
75 1,5 1,5
80 2,5 2,5
100 2,5 2,5
125 2,5 2,5
140/150 2,5 2,5
160 3 4
200 3,5 4
250 3 3,5

Серії коліс та роликів цього розділу

670eb02cc89170.70752852