Русский 0800 50 60 70
Порожньо
Ваш кошик порожній

Довідкова інформація

Колесо

Круглий предмет, здатний обертатися безпосередньо на осі або за допомогою підшипника, зовнішньою частиною стикаючись з поверхнею. Колеса для візків виготовляються з різних матеріалів: поліаміду, металу, поліуретану, поліпропілену, гуми. Верхній шар колеса (ошиновка), що контактує з поверхнею підлоги, виготовляється, як правило, з гуми або поліуретану. Колеса для візків можуть бути монолітними, в цьому випадку колесо і ошиновка виготовляються з одного матеріалу.

Ролик

1) Колесо з кронштейном. Пристосування, що складається з кронштейна, одного або більше коліс, осі, і якщо потрібно, додаткових аксесуарів. Ролик може бути поворотним і неповоротним. Поворотні ролики обертаються навколо своєї осі, підвищуючи тим самим маневреність візка. Вони також можуть бути оснащені гальмівними системами. Одинарний гальма блокує обертальний рух колеса. Подвійне гальмо блокує обертальний рух колеса і поворотний рух кронштейна. Неповоротні ролики жорстко фіксовані і не можуть обертатися навколо своєї осі, що забезпечує стабільний напрямок руху візка.

2) Підвилочний ролик. Ролик для гідравлічних візків і іншої вантажопідйомної техніки.

Підшипник

Найважливішою деталлю колеса є підшипники, надають величезний вплив на ходові якості і легкість експлуатації візки. У колесах для візків використовуються підшипники ковзання, роликові підшипники і кулькові підшипники. Підшипники ковзання — найпростіший варіант, допустимий при рідкісному використанні і низьких швидкостях. Роликові підшипники компактні, довговічні, практично не вимагають догляду, найчастіше використовуються в транспортних візках. Кулькові підшипники відповідають найсуворішим вимогам щодо ходових якостей, їх використання оптимально при інтенсивній експлуатації візки і високої навантаженні на колесо.

У колесах встановлюють декілька типів підшипників.
Самий мало витратний варіант - підшипник ковзання. Підшипник ковзання в більшості випадків виконаний з того ж матеріалу, що і маточина колеса. Тобто обертання колеса відбувається на втулці з металу або полімеру. По суті підшипником ковзання є втулка, на якій і обертається колесо.
Підшипник ковзання не розрахований на експлуатацію з високою швидкістю і при високому терті.
Підшипники ковзання мають найвищі показники тертя при початку руху, але при цьому прості та невибагливі, хоча й потребують періодичного змащування.
Роликові підшипники є поширеним варіантом для установки в колеса. Роликовий підшипник представляє собою пластиковий або металевий сепаратор, наповнений циліндричними голками. При обертанні колеса ролики крутяться, забезпечуючи легке обертання колеса.
Колеса з роликовими підшипниками є підшипниками кочення і розраховані на довгу роботу. Можуть бути виконані з нержавіючої сталі. В процесі експлуатації можуть потребувати змащення спеціальними мастилами.
Кулькові підшипники мають високу вантажопідйомність, низьке значення опору коченню і високу надійність в цілому.
В колесо можуть бути запресовані два шарикопідшипники або встановлений в процесі лиття колеса один центральний кульковий підшипник. У нормальних умовах кулькові підшипники не потребують обслуговування весь термін служби.

Опір коченню

Сила, необхідна для збереження постійної швидкості. Сила обернено пропорційна діаметру колеса і залежить від типу підшипника. Вона також залежить від властивостей поверхні. Звичайний опір коченню співвідноситься з абсолютно рівною твердою поверхнею.

 

Вантажопідйомність

За європейськими стандартами при установці 4-х коліс на виріб навантаження розраховується на три колеса, так як на нерівному підставі, при наявності порогів або вибоїн ролики ненадовго втрачають зчеплення з підлогою. Навантаження гарантовано припадає всього на три колеса з чотирьох. Отже, для визначення необхідної вантажопідйомності одного колеса необхідно розділити максимальне навантаження на три.

Швидкість

Всі колеса і ролики, представлені в даному каталозі, призначені для ручного переміщення зі швидкістю 4 км/год. Але в деяких випадках допускається пересування коліс на кулькових підшипниках зі швидкістю більше 4 км/год при значній втраті вантажопідйомності колеса.

Умови застосування гальмівних систем

Колеса в кронштейнах можуть комплектуватися гальмівними системами. Всі гальмівні системи застосовуються для використання в стаціонарних умовах. Ніколи не використовуйте гальмівні системи для зниження швидкості під час нормальної роботи і ніколи не використовуйте їх при куті нахилу більше 3%. Ці умови відносяться до всьому устаткуванню, де встановлено мінімум 2 кронштейна з гальмівними системами.