Твердість колеса 91 Shore A.
Твердість колеса Алюміній / Поліуретан
Твердість колеса від -20 до 80 °С
Твердість колеса 150 – 1000 кг
Серія 56 Norma

Колеса серії

Загальна інформація

Колеса алюміній/поліуретан жовтого кольору Серія 56 Norma

Застосування алюмінієвих коліс з жовтою поліуретановою шиною

Колеса серії 56 з контактним шаром з поліуретану застосовуються в хімічній, харчовій, легкій та автомобільній промисловості, на різному лабораторному, будівельному устаткуванні, а також обладнанні для обробки і перевезення скла.

Матеріали виготовлення коліс Серії 56 Норма

Підстава колеса виконана з алюмінію, контактний шар з поліуретану жовтого кольору. У колесі встановлені два прецизійних кулькових підшипника.

Експлуатація коліс з диском з алюмінію і жовтою поліуретановою шиною

Колеса серії 56 використовуються на кахельних, бетонних і наливних підлогах, а також на якісному асфальті.

Відрізняються високою вантажопідйомністю та зносостійкістю, розраховані на експлуатацію зі швидкістю пересування до 4 км/год.

Переваги коліс з алюмінієвим диском, поліуретановим контактним шаром

  1. Надійність і зносостійкість.
  2. Висока вантажопідйомність.
  3. Привабливий дизайн.
Плитка
Плитка
Бетон
Бетон
Якісний асфальт
Якісний асфальт

Кронштейни

Norma

Сталевий оцинкований кронштейн Norma

Найпоширеніший тип кронштейнів. Він дав початок родині кронштейнів різної спеціалізації середньої вантажопідйомності.

Пресований, стандартний, оцинкований кронштейн з листової сталі. Кронштейн Norma експлуатується з різноманітними роликами для переміщення виробів середньої вантажопідйомності.

Кронштейн Norma застосовується з колесами серій 21, 24, 26, 27, 31, 38, 45, 46, 47, 50, 51, 52, 53, 56, 59, 63, 73,74.

Діапазон вантажопідйомності: від 50 до 350 кг.

В поворотному вузлі кронштейна Norma знаходиться дворядний кульковий підшипник захищений пильником. Поворотний механізм змазаний довговічним мастилом і при нормальних умовах використання не вимагає догляду під час всього періоду експлуатації. Поворотний вузол скріплений надійною сталевою заклепкою. Вісь колеса на болту.

Гальмівний механізм, встановлений на кронштейнах, блокує поворотний вузол і одночасно фіксує обертання колеса.

Всі елементи гальмівної системи виконані з металу.

Таблиця товщин кронштейнів

Діаметр колеса, мм Товщина поворотної вилки, мм. Товщина майданчика, мм.
75 1,5 1,5
80 2,5 2,5
100 2,5 2,5
125 2,5 2,5
140/150 2,5 2,5
160 3 4
200 3,5 4
250 3 3,5

Серії коліс та роликів цього розділу

675b7a23afca05.65433334